skola suuger !

nu sitter jag trött och seg framför datorn i skolan!
har liksom so. men en fråga : vem orkar med so nu på morgonen, ?
när man typ är vråål hungrig ? ;S haha, ellen goes mat monster x)
vadå jag kan faktikst inte hjälpa att jag tycker om att äta ? eh låter fel,
,men asså efter jag har ätit så får jag dåligt samvete ;( it´s bad !!
haha så nu sitter jag och sofia framför varsin dator, hon är nog innne på pea !
ni vet hon är en playahead nöörd xD fast säg inte till henne att jag har skrivit det :P
joo det är klart ni får, har inga hemligheter för min allra bästavän,
ni ska få en bild på mig och min underbara sofia ! ;D
där är vi ! aja nu ska jag ta tag i mitt liv, och kanske skriva lite i so boken ?!:S
Älskar er sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0