valborg, najjs najjs ;D

HA-HA valborg blev faktikst riktigt lyckad...;D Vi = jag helle soffan och linnea, aa vi har haft det fett med bra assow !
Vi har festat på ett bra sätt ? ;O aja ni fattar nog vad jag menar ?
Vi va som sagt på soffeproffs land,de va riktigt nice, fast sen va  det nån jävla sär tjej som typ hette fanny som sa att hon skulle slå ner oss på måndag efter skolan,och typ ringde min killa och massa andra jag känner, helt SÄR ! ;S
aja vi  sola  bada  lyssna på musik, aa hade de gött, sen så fick vi inte grilla så typ mitt i i natten så gick vi upp och gjorde en liten eld och eldade x) aa orkar inte berätta mer nu hur som helt, idag har jag varit med, sofia,linnea, einar och jooohan och juste sen kom sötisen rebecka, fast då skulle jag hem te linnea för mina föräldrar är borta och litar inte på mig så jag va tvungen att sova hos linnea och hon är typ sjuk ;O hjäälp aja hon har spytt och ligger helt död i sängen ich jag ligger här lr sitter kanske men iaf ;)
nu blir det lite pea för min del lööve / ellen

 

Kommentarer
Postat av: Michaela

hejhej, nu har du chansen att bli veckans blogg på min & johannas blogg, ha chansen och läs va du ska göra, saknar dig massor , puss.

2009-05-03 @ 18:18:38
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0