behöver sömn

jag behöver sömn även fast jag nästan har sovit hela dagen så känner jag mig riktigt trött, och har ont i hela kroppen, huvuet och lite ont i magen. Jag som hade tänkt fråga joel om han kunde göra något. Men tror inte han vill bli smittad (?) vet inte om jag blir hemma imorgon, vi får se hur de blir imorgon. Ni lär ju märka om de kommer ett inlägg på morgonen eller inte. :) Ni får gärna komentera om ni tycker jag ska börja med veckans skvaller, hiss och diss, eller om ni vill ha frågestund. de är bara att komentera vad ni tycker. Jag vill att ni ska tycka det är roligt att läsa ! :) pussen. Absolut dagen om inte veckans låt!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund och veckans skvallar(:

2009-11-18 @ 19:59:44
Postat av: Ellen.

okej då ska jag försöka ha de oftare ! :) <3

2009-11-18 @ 20:33:38
Postat av: Anonym

Veckans skvaller :) <3

2009-11-19 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0