en lördag kväll.

En lördag kväll . En lördag ?  Jaja hur som helst så börja de hela med att jessica sov hos mig, upp runt 11 för att vi skulle stå i fiket på helenalund, vilket jag inte trodde skulle vara så kul. men de va mkt roligare än vad jag trodde faktiskt.  Runt 4 tog jag mig till joel och var med honom. Sen var vi med svante (eller något sån) ?
han spela något spel. skit kul :P Sen så gick vi till tunnelbanan för jag skulle hem, Eller jag åkte till norrviken för där va jessica. Sen så åkte vi hem till mig efter ett  tag. Kvällen blev inte så lyckad men resten blev de.
har inte mkt mer att berätta vi ska krypa ner i sängen till en bra film
pussen.

Kommentarer
Postat av: micke09@

ellen din blogg är jätte fiin =) försätt så

2009-11-08 @ 11:57:41
Postat av: Ellen.

hahah taack så jätte mkt. vad roligt ! :D

2009-11-08 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0