GODMORGON.

haha, knas bild men jag älskar er.


rubriken som sagt. Hoppas alla har sovit gott (?) . För intressets skull så kan jag säga att jag har sovit väldigt bra inatt. Usch vad skönt de är att sova. Idag är de skola som vanligt börjar kvart i 9. ingen större sovmorgon..
Julia och sofia kommer nog förbi snart. Idag har vi även musik vilket inte är min starka sida..haha.
Satt och prata med martin igår och han skicka en jätte rolig film från youtube till mig.
Herregud vad dålig humor han har, eller den va lite rolig ibland. Ska kolla om jag kan länka upp den till er ikväll.
Nu ska jag gå och borsta mina gaddar och göra klart de sista för skolan !
-pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0