gulleplutt.

simon seriöst vad händer ? jag saknar dej verkligen :/

Hej, jag måste få säga en sak till en kille som börjar på B som förmodligen inte vet att jag har blogg eller något,
men jag skulle vilja tacka den killen som gör min bästavän så jäkla lycklig. Hon har de svårt men du ska veta att du gör henne sjukt glad och hjälper henne som bara den !
Okej vidare till annat, idag var jag i skolan som vanligt, de är självklart jätte seegt med skolan nu i början ,
men de är bara att bita ihop. Efter skolan mådde jag inte så bra , så jag gick hem och somna .
När jag vakna insåg jag att det verkligen såg ut som ett bomb ned slag så de va bara att börja städa.
Städningen är klar nu och de är jätte "fint" nu ! :)
Imorgon sätter träningarna igång, ska bli riktigt kul faktiskt .
Ska inte tråka ut er kommer mer inlägg .
pussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bästis menar du? och vem hjälper henne

2009-11-02 @ 19:55:19
Postat av: Ellen.

Sofia, vet inte om jag får berätta ? :O

2009-11-02 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0