jag rekomenderar

filen "taken" för alla er som inte har sett den. Den är dunder bra !!!
Ska berätta lite om den men inte för mkt.
två tjejer vill åka till paris den ena tjejen är 17 och den andra 19 . Den 17:åringens pappa vill inte att hon ska åka. För han är nämligen typ "agent" men till slut så går han med på att hon ska få åka. När dom kommer till husen där dom ska bo så går 17:åringen och pratar med sin pappa i telefonen, hon ser genom badrumsfönstret hennes kompis i vardagsrummet. Men helt plötsligt så ser hon hur 4 män kommer och tar hennes kompis och hur dom kommer mot henne, hennes pappa berättar precis vad hon ska göra.  Nu får ni inte veta mer men tänk vad hemskt de måste vara att höra ens pappa säga "dom kommer att ta dej" .

Den filmen är ett måste att se för er som inte har gjort de.

Idag hade jag match vi vann med 1-0 de va nog de absolut sämsta match jag har gjort :O
Imorgon är de skola och jag börjar vid 10 riktigt skönt.

Har inge mer att skriva . Sov så gott så hörs vi imorgon, pussen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad går du på för sport? :)

2009-11-10 @ 17:01:55
Postat av: Ellen.

Fotboll och innebandy . :D

2009-11-10 @ 20:12:38
Postat av: K

den filmen är så himla bra! (:

2009-11-12 @ 15:19:48
Postat av: Ellen.

aa visst är den, en av dom bästa jag har sett ! :)

2009-11-12 @ 19:04:59
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0