lalala

Min glada och härliga kusin Ida .

Har precis ätit lite efter träningen och tagit min otroligt sköna dusch.
Sen har jag även ny design, ett stor tack till sadaf som hjälpte mig ! (:
För er som inte följer andra avenyn tycker jag verkligen ska börja med de.  De är så otroligt bra .
Ska borsta mina bissingar och tvätta mig i ansiktet och sen krypa ner i min säng och lyssna på musik.
Så jag säger med andra ord godnatt till denna lilla maskin.
Kommer nog inte ha tid att skriva någon på morgonen imorgon , vi får se.
Jajaj ha de så väldigt bra, och dröm jätte sött inatt !
pussen.

Kommentarer
Postat av: alicia

andra avenyn i mitt hjärta! är helt beroende! :D

haha!

2009-11-03 @ 22:05:27
URL: http://juliaochalicia.blogg.se/
Postat av: Ellen.

aa visst blir man ! :)

2009-11-04 @ 14:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0