ledseeen.


känner mig lite små besviken på mig själv, fick precis min telefon räkning..
pappa blev inte så glad och jag blev förvånad. Så nu kommer min pappa att blocka min telefon så jag bara kan skicka 3000 sms i månaden, synd ! Men men that´s life.
Så för oss som smsar över 3000 sms i månaden så är comviq kompis inte de bästa ! :O
jaja så där blev min månadspeng väldigt fort mindre...AJDÅ.
*snyyyyyffft*

Skolan idag rulla på bra. Förutom matten som jag har stora problem med...Men jag kämpar på. Har ännu ett matte prov imorgon. hurra för de -.- Men något som är väldigt skönt är att jag har sovmorgon till halv 10 imorgon. Om det är något jag behöver så är det sömn. Imorgon har jag även innebandy, de är alltid lika kul med innebandy, jippi jippi. :) Ska slänga in lite nytvättade kläder i min garderob, min tommmaa garderob.

pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0