saknar

verkligen tillbaka till thailand...så j*vla härligt asso.
Från en sak till en annan. Hade match idag vi vann med 9-1 , gjorde faktiskt ett mål, var väldigt länge sen jag gjorde mål.

Nu så är hela släckten här och fikar, och jag känner mig så otroligt trött..:/ kanske var uppe för länge?
Och jag är verklien ledsen för den uuuuurdåliga  uppdateringen, men de betyder bara att jag faktiskt oxå har ett liv, precis som alla ni har ! :)
men måste gå och vara lite social med familjen, pussen.

(bilden är tagen av mig i thailand förra året, så underbart vackert! :)


Kommentarer
Postat av: Emma Jansson

jag vill också dit ! Vill bo där ! <33

Puss

2009-11-16 @ 17:45:14
URL: http://fotbollsbrudeen.blogg.se/
Postat av: Ellen.

aa de är så jäklahärligt där ! :)

2009-11-16 @ 18:59:24
Postat av: bäst.

host host jag som har tagit faktiskt:):P

2009-11-18 @ 15:42:37
URL: http://elsaaudelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0