skolan/dagen.

Skolan idag gick bra..kanske berode på att vi inte hade någon matte, vad vet jag ? Ikväll så har jag match (på norrviken) Efter de ska jag självklart ut, eftersom att de är heeeelg. Vilket är underbart.
Efter som att jag var lite hängig igår och kände mig även väldigt trött och kall så hade jag på mig mjukisbyxor i skolan, första gången dehär året..jag vet inte vad de är men jag får ångest när jag har mjukisbyxor i skolan...:/
jajaj ni får en bild på mina *vackra* kläder jag hade på mig idag !
Det kommer nog ett till inlägg innan fotbollen, ha de bra,
pussen.

Kommentarer
Postat av: amira

har du löshår eller ere ditt riktiga hår? Iså fall vad långt hår du har ;)

2009-11-14 @ 19:16:16
Postat av: amira

har du löshår eller ere ditt riktiga hår? Iså fall vad långt hår du har ;)

2009-11-14 @ 19:16:18
Postat av: amira

har du löshår eller ere ditt riktiga hår? Iså fall vad långt hår du har ;)

2009-11-14 @ 19:16:18
Postat av: Anonym

fiin =)

2009-11-15 @ 04:03:57
Postat av: Ellen.

joo jag önskar oxå att de va mitt riktiga hår,

men de är löshår... :)

2009-11-15 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0