vart tog

alla mina läsare vägen ? Ni blir färre för varje dag, v ad gör jag för fel ? :/
Vi är nere i 90 besöker...kom igen läs läs läs läs min blogg :)

Gick ifall hem ifrån skolan idag, hade värdens magvärk. Har tagit en ipren och hoppas på att de blir bättre snart .
Efter skolan ska jag hjälpa Helena med en sak..som inte ska tas upp här !
Försov mig först en timme idag, sen så gick jag hem vid min första lektion, men kände att min mage gjorde för ont. Men om jag blir bättre ska jag tillbaka till skolan hade jag tänkt.
puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare hade du förrut då?

2009-11-16 @ 17:11:49
Postat av: Ellen.

runt 140 :/

2009-11-16 @ 18:57:58
Postat av: emilia

oj , de e många jämfört me mig :P<3

2009-11-17 @ 16:29:54
URL: http://mesteemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0