allt för ikväll.

Ellen&lillasyster, gammal bild. (:

som sagt , har intetillgång till min dator och drf blir nog dehär det sista inlägget ikväll.
Har fotbollsträning ikväll, men ska inte gå på den är ju inte 100% än så jag hoppas på att vara frisk te matcherna i helgen. imorgon är det fredag RIKTIGT SKÖNT ! jag är galn i helgerna. och sen är det hööööööööstlov
då jag hoppas på att få träffa joel ? (: jaja vi får se hur de blir med de.
Ska nog ta och ringa fina jessica nu och prata om helgen.
hade matte prov, höh ja de gick som de gick...
Slänger nog kanske in ett inlägg imorgon !
pussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får väl hippas att din lillasyater INTE tar efter dig!!!!:S fast hon e väl redan en fjortis??

2009-10-22 @ 18:14:50
Postat av: Anonym

jag menar hoppas att din...

2009-10-22 @ 18:15:33
Postat av: Ellen.

haha att hålla på att komentar sånt där å en blogg anonymt betyder bara att man har sjunkit för långt.

och du kan inte säga att nån av oss är fjortis. för det är vi inte, men alla får tycka som dom vill.

du kan fortsätta skriva de där men jag kommer inte ändra på mig för de ! (:

2009-10-23 @ 08:25:31
URL: http://finaellen.blogg.se/
Postat av: sofia<3<3

hej gmn!

asså sötaste!

ska vi ses ikväll?<3<3



kram din sofia

2009-10-23 @ 17:31:52
Postat av: anti-fjortis

håller med den där anonyma!



och din syster e ju så mycket söta, snyggare än dig, har alltid varit, kommer alltid vara.



jävla fjoris sluta tro att du e nåt

2009-10-23 @ 17:39:08
Postat av: M

jag blir så arg när alla håller på sådär! men du vet väll att det finns en sida där man kan kolla vart den som kommenterar bor?

2009-10-26 @ 21:24:37
Postat av: Ellen.

ja jag ser precis vem de är som komenterar och kan anmäla den personen när jag vill. har alla bevis och allt. ¨så bara för att ni inte skriver ert namn så vet jag precis vem du är. Och om jag är så värdelös och ointressant tycker jag inte att ni ska lägga ner er tid på mig. ni känner inte mig och vet inte hur jag är som person...

2009-10-27 @ 18:21:03
Postat av: paulina

hej, snygg blogg!!



vet att du inte snackar med mig men det skiter jag i:P

2009-11-03 @ 21:21:28
Postat av: Ellen.

Vilken paulina är du ? :D

2009-11-04 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0