hela min dag.


hela min dag har i stort sätt gått åt att städa och plugga. roliga dag..
nej men vad ska man göra när man är sjuk ? Bättre att plugga än att slöa vid tv ...
Hur tyckte ni mitt hår blev, va de bättre som blont eller är de bättre som brunett, tyck till.  Håller på att ladda över lite bilder så jag hoppas att de kommer lite nya bilder nu oxå. Hade verkligen brist på bilder.   Snart helg igen SKÖNT. innebandy match på lördag de vill säga om jag är frisk såklart. Men imorgon är de en kort dag så tänkte testa att gå till skolan då. Har heller inte gått på fotbollen på  nästan två veckor. Saknar tjejerna på fotbollen jätte mkt.  Jag bara älskar emma tysells humor, stört skön!!
Till er som inte besöker min blogg dagligen, börja jätte gärna med det. Man vet ju inte vad man missar annars.  Ska nog ner och städa klart de absolut sista i mitt rum och sen ta och gå ut med min lilla hund.


Kommentarer
Postat av: ...

du blev jätte fiin ,,

är du själv nöjd ?

gjorde du det hemma eller hos en frisör ?



kramen <3

2009-10-21 @ 14:30:10
Postat av: Ellen.

Nja de blev okej, men tycker de blev lite för rött och för mörkt, men de är väldigt svårt för mig att bli nöjd ;) Nu dom första gångerna behöver jag göra hos frisören för att jag hade så pass blont innan.

Men sen brukar jag färga mitt hår själv.

2009-10-21 @ 15:09:14
Postat av: ...

okejj,

vrf ville du färga brunt?

du passade i blont också..

2009-10-21 @ 15:19:32
Postat av: Ellen.

helst av allt skulle jag behållt mitt hår blont, för jag trivs jätte bra i det och de känns som att de är mer jag. Men jag har blekt mitt hår så mkt i två år, så mitt hår bara rammla av. Jätte läskigt, men i bleknings medlet så är det ett frätanden ämne efter ett tag så kan de fräta sönder hår säckarna. och så rammlar håret av. och de va de som hände mig, så jag hade inge val var tvungen att gör a de för att få behålla mitt hår. Det är drf de har blivit kortare för jag var tvungen att klippa rätt mkt för de va så slitet.

2009-10-21 @ 15:28:40
Postat av: Emma Jansson

jag tycker att du är fin i allt Ellen <3 Men du passar nog lite bättre i Blont men det är en vanlig sak... ;) DU e fin nu också !

Puss Emma <3

2009-10-21 @ 15:37:09
URL: http://fotbollsbrudeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser typ ''mognare'' ut nu :D

och inte så fjortis som förut :S :)

2009-10-21 @ 16:22:09
Postat av: Ellen.

Tack emma, jag vet att man oxå är väldigt ovant i början. Men jo de tänkte jag oxå på de, att jag inte kommer att tas som fjortis på samma sätt.

men jag saknar mitt blonda hår.

puss på dej med emma. (:

2009-10-21 @ 17:19:52
Postat av: Bergmann

hetare i blont (aa)<3

2009-10-21 @ 17:27:04
Postat av: amira

Ellen, du e lika gullig i båda... :)



men jag tycker du såg lite bättre ut i brunt! Men jaja.. bara för att nån tycker att du inte passar i brunt behöver du inte direkt färga om, om liksom ditt hår håller på att ramla av..



2009-10-21 @ 19:50:59
Postat av: Anonym

ha platina blont

2009-10-21 @ 20:57:12
Postat av: Anonym

ha platina blont

2009-10-21 @ 20:57:40
Postat av: Ellen.

haha tiden med paltina blont hår är över.. de vill jag inte ha !

kommer nog att ha brunt ett tag nu sp mitt hår får vila ifrån färgning (:

2009-10-22 @ 11:17:39
URL: http://finaellen.blogg.se/
Postat av: Fanny<3

tke du e jättefin i brunt nu, men man hörde typ varje gång man såg dej att du sa att de var för rött;)

tkr det är jättefint!<3

tack för klädtipsen förresten:)<3

see ya tomorrow<3

2009-10-22 @ 16:16:01
URL: http://fashionislifee.blogg.se/
Postat av: Ellen.

HAHA jaa men jag är lite besviken på att de är så rött.. :S menmen tack antar jag.

De va så lite så. hjälper gärna till.

ja de gör vi ! (:

2009-10-22 @ 16:30:42
URL: http://finaellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har alltid haft skit fint hår du passar ju i allt, men duu hade faktist lite snyggare förut<3

2009-10-31 @ 19:43:26
Postat av: E"

du har alltid haft skit fint hår du passar ju i allt,

men duu hade faktist lite snyggare hår förut<3

2009-10-31 @ 19:47:41
Postat av: Ellen.

ja jag vet att dom flesta tycker att jag är snyggare i blont, men man får en stämpel som inte är så rolig.. Men de är väldigt fint med blont hår men de är vinter och väldigt skönt med brunt hår ! (:

2009-11-01 @ 18:00:53
Postat av: Anonym

jqg tycker du passar i ALLT!!<3333

2009-11-01 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0