jag vet.

saknar mitt blonda hår.

jag vet att jag inte har skrivit, men jag har nämligen haft dataförbud igen.
suck suck. Så jobbigt livet kan vara. Men nu har jag fått tillbaka den och hoppas på att kunna blogga mer !
Jag och jessica väntar på att helena och johanna ringa för att vi sen alla 4 ska kunna dra oss in till stan.
Som sagt vi är tjejer och vi älskar att shoppa.
Igår va jag med inne i stan med mamma , lillasyster och mormor (:
trevligt när dom drog hem så var jag kvar med lilla joel, erik och philip (stavning) ?
de va ju trevligt , joel skulle testa skor men han våga inte när jag v ar med. höhö
Nu ringde helena och sa att dom gick emot bussen. så de är bäst att vi oxå gör de.
Vi har inga planer för kvällen, nån som har någon idé ?
aja pussss.
btw: jessica brammer älskar ellen audelius mest ! (: (JIPPI)

Kommentarer
Postat av: Fanny

du e jättefin i örkt oxå :)

2009-10-30 @ 16:36:06
URL: http://fashionislifee.blogg.se/
Postat av: Fanny

du e jättefin i örkt oxå :)

2009-10-30 @ 16:36:22
URL: http://fashionislifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du å Joel ihop?

2009-10-30 @ 18:28:57
Postat av: nyfiken (:

gillar du johan p ?

är ni på g ? (:

2009-10-30 @ 20:54:30
Postat av: Ellen.

jag och joel är inte tsm...

jag och johan är absolut inte tsm , johan är en underbar kille som verkligen bryr sig. han är en toppen kille som gör en glad. men vi är bara vänner ! :)

2009-10-31 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0