lalala.


oj världen gör stora framsteg solen lysser. Känns som att den inte gjort de på länge alls.
Jag tycker inte mitt liv är så intressant, så kanske ska sluta med att skriva vad jag gör om dagarna,
eller tycker ni det är kul ? ;O
ja juste ni har jag ingenting för mig, ska se ifall nån vill göra något med lilla mig ikväll.
Fick reda på att jag börjar tidigare imorgon än vad jag egentligen skulle. riktigt trist !
Så om du har lust att göra något ikväll kontakta mig gärna på något sätt, finns på bloggen såklart, mobilen, facebook, playahead, bdb .
För jag har ingen större lust med att vara hemma idag, börja bli lite små trött på mig familj.
Och mitt hus, mitt rum och att bara sitter farmför denhär datorn. usch usch.
Ja längtar som bara den till höstlovet då de blir en hel dag inne i stan med mamma.
För bio och shopping time. Skit kul ska de bli.
Imorgon innan eller efter träningen blir det matte läxa. Lite surt men så är livet.
- pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt skriva!

2009-10-05 @ 21:57:34
Postat av: Ellen.

aha okej, vill ni de så gör jag gärna de ! :D

2009-10-06 @ 07:34:11
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0