Lööördag på topp.

saknar dom tiderna, en bild kan verkligen säga mer än tuuuusen ord.

yeah en lördag som börjar toppen ! kan de bli bättre ?
jag vakna upp hos jessica, softa runt lite . och börja senare göra mig iordning.
Klar och lika "vacker" som jag brukar åkte jag in till centralen och mötte joel.
Vi drog hem till mig och ja mer berättar jag inte. (:
Sen skulle han till sin mormor så jag åkte till kyrkogården med min underbara mamma och lillasyster.
De va jätte fint där verkligen. Som sagt så kan jag inte lägga in bilder så de blir gammla bilder nu...
Ska nog snart upp och äta en middag med familjen, vilket var väldigt länge sen jag gjorde.
Sen ikväll ska jag och troligtvis massa andra till johanna och ha en SKIT trevlig kväll.
Så den här lördagen är verkligen på topp.
Och jag antar att de blir någon skräckfilm hos johanna, och som vanligt massa skit snack och skratt.
Så nu ska jag inte ta mer tid av ert liv. tror de blir ett till inlägg.
jaja pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0