skola.

*förra vintern på väg till Thailand.*

nu är sofia här och vi ska snart gå till skolan. så trevligt !
Efter skolan kommer jessica så ska sofia, jag och jessica gå hem till mig och ha de kul-
för att senare på kvällen ta oss bort till träningen i rotebro. i love innebandy (:
iallafall fredag idag, och höstlov när dagen är slut, så j*vla härligt asso.
Vad ska alla sköna människor göra på lovet ?
själv ska jag tillbringa hela lovet med mina underbara vänner och så.
inga träningar under lovet om de inte är innebandy ? de är iaf ingen fotboll.
Men ska inte sitta och tråka ut er. Hoppas alla har sovit gott och får en bra dag i skolan och efter !
pussen.

Kommentarer
Postat av: linnea ekesund !

ellen fjortis ? , hahah skoja bebis !

2009-10-23 @ 22:53:22
URL: http://llinneaekesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0