SMOKE ON THE WATER

jaha, nu efter skolan åkte jag hem och hämtade mina innebandykläder sen tog jag bussen till sollentuna station och tog därifrån tåget till rotebro, där miranda mötte upp mig för hon skulle lämna en film hon hyrt igår.
Sen gick vi hem till henne och nu satt jag precis satt och spelade SMOKE ON THE WATER på mirandas 5-strängade ostämda gitarr :)
Ska göra de när jag e klar också :P improvisera lite.
och sen ikväll är de innebandyträning, miranda har ont i tån .. :P
de va viktigt tycker jag . men vi ses ikväll.
pussen

ellen å elsa små.

ellen liten

ellen å elsa små.


Kommentarer
Postat av: ttvek @

skit söta bilder haha :)<3

2009-10-04 @ 14:38:23
Postat av: Ellen.

HAHA, nej verkligen inte, men men (: <3

2009-10-04 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0