svar på alla frågor .

favorit butik ?
svar: jag har ingen direkt favorit butik, väldigt öppen när de gäller sånt, men en butik som jag tycker ofta har mkt av allt, och sånt man behöver, för fäldigt bra pris är Gina Tricot. Så mitt svar där blir nog Gina Tricot.
favorit smink ? 
oj favorit smink blir svårt, jag gillar väldigt många olika smink märken men märket maxfactoranvänder jag väldigt ofta, inte så dyrt men väldigt bra.
något du absolut inte kan leva utan ?
Något jag verkligen inte kan leva utan är min kära familj. kanske inte visar de på rätt sätt, men utan dom är jag ingenting.
hur länge får du vara ute på kvällarna både vardag och helg ??
Varjdagar beror helt på när jag börjar dan där på, men jag har ofta träningar, eller så är jag oftast trött så jag inte orkar vara ute längre än till 10 iaf. och vardagar är 12-1 .
vad är det du mest ångrar i livet ?
Hur jag var som person ett tag, både mot folk och mot mig själv. Jag använde ordet hata åt allt, och gjorde saker som att dricka och allt sånt där, och alla testar de vet vi alla, men vad ni än gör, TESTA bara, inte mer. Ni kommer ångra de mer än vad ni tror .
Vill du bli äldre ?
De beror på hur man tänker, ibland vill jag spola tillbaka tiden och vara liten och leva om allt som jag redan har levt. Men ibland vill man bara vara äldre och få vara ute längre, och göra mer. Men jag tycker att den åldern jag är i nu är riktigt härlig, de är bara att leva livet (:
Läser du dessie kissies bloggar ?
Ja de gör jag.
och om du gör det vad tkr du om dom?
Jag läser många olika bloggar, själv så tycker jag alla är roliga att läsa, fast dom är roliga på olika sätt, vissa är roliga för att dom är intressanta, andra för att dom har mkt mode , vardag och vissa för att dom är såååå töntiga.
är du oskuld?
ja jag är oskuld.
dricker du?
festis är de nya jag dricker hela tiden, jag umgås ibland med dom som dricker, men bara för de betyder de inte att jag måste de, ett knep som jag brukar ha är att ha med sig någon annan dricka man tycker om som jag har FESTIS ! Skit gott. så svaret är nej.
vrf har du så fina kläder?
Haha , de är ju smak sak. vissa tycker de och andra inte, och om du tycker de kan jag inte säga mer än tack !   Jag köper de jag tycker är snyggt, och sen blir man ju alltid påverkad av vad andra har på sig, (iallafall jag)
vad gör du med ditt hår? plattar du der bara eller har du löshår?
Jag har verkligen inte löshår, men de är något jag funderar på att köpa, tycker de är jäätte fint om man har kort hår och vill ha långt, en riktigt smart sak. jag plattar mitt hår ibland, för att ibland är mitt hår platt när jag vaknar och ibland är de hur lockigt som helst.
var köper du dina kläder?
Jag köper mina kläder på alla möjliga ställen , brukar kolla lite på internet dagen eller några kvällar innan jag vet att jag ska åka och shoppa . Så behöver man inte gå och leta så länge, sen är de även kul att kolla på internet för de är mkt lättare att hitta kläderna där än i affären, men jag köper inte ifrån internet utan går sen till affären.   Men dom butiker jag ofta går till är Salt, gina tricot, H&M , Bikbok, brukar vara inne på åhlens i stan , där finns det mkt kläder, men sen köper jag från många andra oxå !
har du blivit pullad ?
 ja de har jag.
hur var de under din fjortistid ?
just då när jag var de, mådde jag så jäkla bra. Jag fick skit varje dag. Men brydde jag mig ? nej aldrig, jag var så enormt stark och liksom sket verkligen i vad dom andra tyckte, jag fick väll vara den jag ville. De va verkligen så. Jag tog inte åt mig, Önskar de va så idag, men de är de inte, tänker mer på vad andra tycker, men de va en härlig tid, men är sjukt glad över att den är över, omg vad jag såg ut ;O
eller du kanse fortfarnade är de ?
De får alla tolka som dom vill, jag vet själv att jag inte är fjortis, och dom som säger de, snacka på jag bryr mig faktiskt inte. Så länge jag vet vad jag är och inte är så är allt bra. Och dom som kallar mig fjortis vet faktiskt inte vad fjortis är.
var har du köpt dina uggs?
eurosko.
är du oskuld, om inte hur många har du isåfall haft sex med ?
 Jag är så oskuld man kan bli.
hur sminkar du dig en vanlig skoldag?
En vanlig make up för skolan är först miniral puder, och sen med en liten fin borste lägge lite foudation där man vill täka lite extra, rouge som man lägger på inte för mkt, och sen tar ett glitter penna och lägger lite glitter på kinderna, sen mascara, eyeliner,m läppglans och någon ögonskugga (ögonskugga används bara ibland)
Vem är din allra bästavän?
Jag har många som betyder enormt mkt för mig , men den som nog vet allt om mig är Sofia Waglberg.
vem hatar du mest i hela världen ?
Hatar tycker jag är lite starkt, och om de är nån jag inte tycker så mkt om så tänker jag absolut inte skriva de här. Tänker inte utsätta den personen för de.
hur många besökar har du ? :)
jag har runt 100 besökare .
Vem/vad kan du inte leva utan ?
som sagt min familj, och min vänner. måste bara tillägga att mobil är en stor del av mitt liv oxå.

Jag hoppas ni blev nöjda om inte, fråga bara igen ! fast i dehär inlägger eller något annat , - pussen.


Kommentarer
Postat av: ....

vad är din msn ?



vem blev du pullad av ?



jag älskar ditt utseende!

du e så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!

gillar dina kläder också <3

2009-10-06 @ 18:19:27
Postat av: Anonym

vem blev du pullad av ?

2009-10-06 @ 19:05:37
Postat av: Ellen.

Haha vem jag är pullad av har ingen betydelse,

tänker inte ta de här.

Min msn, vill inte ge ut den här för då kan massa ta den, men har du pea, facebook, bdb eller något sånt så kan va ta de över där ?

Tack så sjukt mkt, kul att höra.

Tycker själv jag är lite tråkig, men men ! (:

2009-10-06 @ 20:06:08
Postat av: Anonym

vad heter du på bdb da ?<3

2009-10-10 @ 21:34:00
Postat av: Ellen.

EllenHA heter jag ! :D

2009-10-12 @ 18:15:22
Postat av: Anonym

va e pullad

2009-10-13 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0