trött.

usch vad jag är trött. ingen sen kväll för min del, eller snarare ingen utekväll.
Klockan är halv två. ska nog ta och krypa ner men tänkte ge er bilder ifrån helgen,
men så vill ju självklart inte datorn ladda över dom. men jag fixar de till imorgon ist.
Imorgon har jag innebandy match med killarna, hade de idag oxå.
gjorde faktiskt ett mål. sen har jag haft de kul med lina, klara, tove och lillasyster denna kväll.
men orka inte ha någon som sov här eller sova borta. skönt med en lung kväll för en gång skull.
pussen.

hahah herregud vilken rolig och sjukt gammal bild, ser ju helt störd ut,
fattar inte att jag kunde gå runt sådär ? :S

Kommentarer
Postat av: elindahlén<3

Tycker du va fin på den bilden:)<33

2009-10-18 @ 17:43:12
URL: http://elindahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0