aaaarg.

ÅHh, är så arg på mig själv.
min USB- kabel är borta, har vänta mitt rum upp o ner,
men den finns ingenstans , nu är jag faktiskt jätte ledsen ...
men men ni ska få några bilder iaf,
i fredags var jag på galaxen, treevligt trevligt !
a finns inte så mkt att berätta om de, gjorde bort mig TOTALT !
men skit samma jag heter ju ellen alla är vana att jag gör de .
jaa och sen drog jag hem och sova, sen upp tidigt för att dra på match,
efter  de så va de hem duscha göra sig iordning,
för att sen dra till josse, med familj för att fira stoora håkan ! (:
efter middagen drog jag, jessica och josse ut,
där vi typ träffa martin, simon , och some one x)
men jag och jessica orkade inte så vi tog tåget till norrviken,
där tove hade "ff" fast inte någon fest, utan typ en myskväll !
SKIT KUL. sen så fick jag och jessica sljus hem  för att sova,
skulle nämligen upp tidigt på match, (idag)  de gick bra vi vann,
resten av dagen har jag tillbringat i stinsen med massa roliga människor,
har köpt ett armband, och en skit kul smink borste (bild kommer)
jaa får väll låta bilderna tala eller ? (:

min DUNDER smarta blusher borste ,
men smarta små ögonbryns borstar, och ögonskugg bortar.. m.m !

Ellen och hennes borste! (:

Min lite lättar outfit idag, taaaajjts, förgglatt linne och jeans jacka .

mitt nya armband jag köpte idag (:
 
hemma hos tove.

Ellen och Becca äger dej . och jag vet jag ser störd ut :S

och sen vårt fina torn vi gjorde ;D


Puss,



Kommentarer
Postat av: clorre :) <3

ellen, sån borste har jag jue oxå, haha.. <3

2009-09-20 @ 20:57:47
Postat av: Anonym

jasså ?

jätte gulligtycker jag :D <3

2009-09-20 @ 21:18:42
Postat av: Annah

ja har oxå en som borste ;) <3

2009-09-22 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0