duschat nananna .

i´m happy (:  just idag har allt känts så lätt, lätt som en plätt :)
jag är så trött på alla bloggare som bara skriver om allt som är dåligt i deras liv,
de finns alltid bra saker i en liv oxå, och om jag tänker på dom, så ska jag nog vara nöjd med mitt liv,
har världens underbaraste vänner, min familj som får mig att le varje dag,
att jag faktiskt får en chans till att gå i skolan, att jag har tröttnat på mina kläder,
för de innebär bara en sak, ledtrådar : pengar, stan, kläder, massa påsar, sjävklart SHOOOPPA !
haha i´m love in it ! 'jaa de finns väldigt mkt bra i livet oxå :) så ett tips till vissa bloggare ,
skriv inte ALLTID om sorgliga saker, jag personligen tycker inte de är så kul att läsa,
och tror inte jag är ensam , eller ? (:
hah , jag hur som helst har precis duschat, mysigt ! om de är något som är skönt så är de att duscha.
har varit på träning, och de gick inte alls bra, de va inte min dag helt enkelt !
men imorgon blir de innebandy, trevligt, va länge sen jag träffa dom tjejerna,
åker dit med helena och sofia eller ? :)
hahah vet inte, får prata med dom i skoolan imorgon :D oj juste linnea oxå förlåt glömde dej x)
aja ska inte tråka ut er, kommer med ett till inlägg om jag har något att skriva (:

kisses

lite suddig, men de är iaf gothia discot (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0