en underbar kväll,

en underbar lördag/ söndag som vanligt !
haha, wiiie nu är de så att jag , jessi och sofia har haft de sjukt roligt !
men ska ta allt i sin ordning .
de börja med att tidigt på lördags morgonen hade jag och jessi match,
så va var bara iväg till den, de gick verkligen skit, de blev 1-1 men var absolut en av våra sämsta matcher.
sen var de bara hem, duscha för jag var jätte smutsig, sen så var de bara på med innebandu kläderna, för att sen dra på innebandy match, där de blev 4-4 och nr 10 i de andra laget va skit jobbig, ville så gärna slå henne, men de gjorde jag ju självklart inte ! Efter matchen åkte jag, och jessica hem, och duschade igen, och fixa oss, och så kom linne för att platta sitt hår,  och sen lite senare kom sofia oxå, för hon skulle äta middag hos mig . Så linnea fick sitta själv nere vid datorn medans vi åt, mohaha ! Efter de drog vi ut, eller vi typ gick upp till edsberg för att linnea skulle typ hem och äta, och ha familjekväll, så då var de bara jag, sofia och jessica kvar. vi ringde josse och fråga vart hon var och vad hon gjorde då sa hon att hon var i sollentuna, och då kom bussen så vi tog den till sollentuna , men när vi kom dit var inte dom där, så drog vi till dinken inte för att vi hade pengar direkt, men vi tänkte att de iaf var varmt där, och där träffa vi lisa och verro , plus sampe, tove, teddy, och oliver x) fast killarna typ drog direkt , då var de bara vi tjejer där, vi satt och prata lite, sen kom de typ 5 killar fram och satte sig med oss. Vi satt och prata massa skit med dom, sen så skulle dom dra vidare och då passa vi oxå på att göra de, så ringde vi josse igen, och då var dom i norrviken/häggvik så vi drog dit. Där var de lite folk, men de rulla in allt flera under kvällen. Och gissa vilka vi träffa där ? Dom som vi träffa på donken, och juste när vi va på donken , så kom han som jobba där och satte sig med oss oxå, han va skit snäll. Iallafall, lite senare så kom polisen för att kolla så att allt gick rätt till, dom va ju jätte snälla (: sen typ lite senare åkte polisen och så var vi kvar där och hade trevligt, sen började allt fler personer att dra sig bort, mot andra ställen, men de va ändå rätt många kvar, så vi gick alla till bussen som gick 29 över 12, sen så sa vi hejdå till alla vid mallan och börja gå hem, så vi kom hem runt 1 igår, när vi kom hem skulle vi kolla på film, men vi typ somna direkt x) skit trötta,
och idag har jag och jessíca träning i 3 timmar :S skiiiiiit jobbigt ;S
pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0