godmorgon.

som sagt rubriken. GODMORGON, hoppas alla har sovit gott ! (:
vakna precis och har precis tagit en dusch, älskar att duscha...
Blev just så ledsen och besviken när jag kolla på elinors pea och såg på hennes m-blogg,
så va de en tjej som jag tycker / tyckt (?) om väldigt mkt,
men så hade hon skrivit sådär till elinor, FYFAN på dej A.G trodde bättre om dej, de gjorde jag !
trodde du förstod att alla inte är som du tycker att dom ska vara, men de är sånna dom är .
om du ska tycka så om elinor så är de sluut på vår vänskap, för de är inte OKEJ,
jag är inte kompis med någon som är taskig mot mina vänner !
ja hoppas du förstår de. iaf gårdagen tillbringa jag med sofia, linnea och felix en snabbis,
ska slänga in lite roliga bilder :)
vi va väldigt glada igår om man säger så, aa först va vi på vallen,
men sen så skulle felix och linnea hem vid halv 10 ;S
men jag har sofia skulle vara hemma halv 12 och sofia hade pengar , så vi drog till....
DOOOOKEN ! (:haha, aa och så ställde vi oss för att beställa när jag hörde nån skrika ellen,
och de va pernilla, caspar, crippe, och nån :P och så började dom ´på donken och fråga om de va min syster,
då sa jag ju ja, och så fråga dom va hon hette, och så skrek dom på henne och sa att vi skulle till några killar,
fast de skulle vi ju inte, iaf så satte vi oss en bit bort, men så kom pinilla och satte sig hos oss,
och först hade hon ut min glass över hela bordet,  och sen så hällde hon ut hela isglaset över bordet,
vi garva som fan ! iaf sen gick vi ut och så, och så skulle dom till häggvik för att ta bussen,
och dom va 4 st och hade två moppar men sen kom ju jag och sofia oxå och då  blev vi flera,
men vi övertala dom att vi fick åka med, de va väldigt varm, och läskigt för man satt liksom på halva röven x)
iaf så stod vi där och vänta på bussen och drog sen till malla , gick till 7eleven för att köpa tuggummi,
sen följde jag med sofia till malla för hon skulle hem då, sen fick jag gå hem själv,
slänger in lite bilder  ! (:












Kommentarer
Postat av: A du vet

gumman jag vill bara att dom ska lösa det här alla tre ensamma för jag pakllar inte höra massa gråt o jag tycker om ellinor det är absoult inget fel på henne men jag vill bara att dom ska lösa det jag är inte på nåns sida men man blir ju ledsen när man får veta att elinor har snackat skit om en i flera veckor men iaf föörlåt

2009-09-13 @ 18:38:47
Postat av: Ellen.

aha, men om u vill att du bara ska lösa de tsm,

så ska ju inte du lägga dej i eller hur ? :O

skit dåligt ;S

2009-09-13 @ 20:35:47
Postat av: a du vet

ne men alla läger ju sig i nu tänker jag låta dom vara hoppas dom löser det innan jag flyttar te göteborg om jag sak det :S

2009-09-13 @ 20:49:33
Postat av: a du vet

ska*

2009-09-13 @ 20:51:29
Postat av: Ellen.

mhm, jag hörde att du skulle de , vrf ? :O

men är de isf så här du vill minnas den sista tiden här ? de är väll ändå då du bara ska leva livet,

och skita i vad alla andra tycker !? (:

2009-09-13 @ 21:46:26
Postat av: a du vet

asså mamma o pappa tkr det är bäst för mig men jag tänker sätta fast mig i vägen :D vänner ?

2009-09-14 @ 15:38:52
Postat av: a du vet

asså mamma o pappa tkr det är bäst om jag flyttar te min faster både för som o mig men jag tänker inte åka asså seriöst jag mår redan dåligt o allt så jag orkar inte lämnar alla mina vänner o jag vill bara att allt ska vara bra :( snälla kan vi inte bli vänner igen ?

2009-09-14 @ 15:42:15
Postat av: Anonym

lakskd

2009-09-14 @ 18:50:49
Postat av: Ellen.

joo vi är ju vänner :O

blev bara besviken på dej (aa) :S

pussen

2009-09-14 @ 22:04:25
Postat av: Ellen.

joo vi är ju vänner :O

blev bara besviken på dej (aa) :S

pussen

2009-09-14 @ 22:04:46
Postat av: a du vet

förlåt ellen :(



pussen

2009-09-15 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0