i´m sick.

nej jag är typ sjuk eller något,
har precis kommit hem ifrån skolan, eller jag gick,..
mår inte alls bra, har ont i huvudet, och magen,
men har precis tagit en ipren, hoppas att de hjälper lite,
har preis satt på mig mjukis byxoor skönt !
jaa jag hoppas på att kunna gå på träningen ikväll !
viktiga matcher i helgen såklart. så skulle vara bra om jag kunde träna ikväll !
jaja, dagen otufit kommer, med lite tips om vad som är skönt nu i vinter, (:
(köpte nya skor igår, bild kommer) (:

Den riktiga vintern är inte här än, då är de skönt med en halv varm skinnjacka.

jag rekomenderar en stor varm halsduuk :)

uggs, är nog de bästa skorna man kan ha på vinern, varma och skit snygga.





Kommentarer
Postat av: joy-ann

hehe vart köpte du dina uggs?:)<3

2009-09-24 @ 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0