kvällen.

denna kväll händer de verkligen INGENTING.
linnea smsa precis så ska fråga henne ifall vi kan göra något :D
jag har lite svårt att inte göra något ...och hon kan tydligen,
för hon är sjuk men ska ändå kanske till skooolan, nu måste jag fundera,
hur täänker hon ? :O aha ingen ute kväll för mig iaf...suck !
haha iaf , imorgon är de ju freedag, de är ju gx, ska man ditt eller vad tycker ni ? x)
haha, jag vet inte´..känns som att de är roligare utan mig... vi får se.
Ni får bestämma, får kanske vara ute lite senare imorgon,
fick precis reda på att min tidiga match på lördag är inställd, bra och dåligt !
vill ju spela men den va så tidig :S  aja skirver mer ikväll :D

tänkte ha på mig de där imorgon :D


Kommentarer
Postat av: anonym

gå inte dit, fjortisställe.

2009-09-18 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0