kvällen.

  • jaa, tänkte berätta lite om kvällen, har ont i mina fötter kan jag ju säga  !
    jaa de hela började med att jag försökte ringa linnea men hon svarade inte, hon hade nämligen mitt busskort, sen fick jag äntligen tag på henne, och så åkte hon och jag till vallen, där vi träffa linus,
    så jag , linnea, och linus GICK till donken, (tjockisar) där vi mötte Helena, Sofia, Jagge, Hugo, Zeffa, och verro, trevligt trevligt ! Sen efter ett tag drog Helena och Linus, och jagge och hugo skulle hem,
    så vi andra drog till edsberg för att ta ett snack med krill, som är så jävla kaxig,
    men han va inte lika kaxig när vi kom, haha, men vi är typ "vänner" nu, nu har va bara iliw@ att prata med
    a iaf och då orkade inte vi dra någonstans så vi stanna i edsberg, med massa killar som va typ mkt äldre än oss xD hah ja sen följde jag med sofia, zeffa och verro till bussen för dom skulle hem,
    och då va lilla jag ensam så jag drog oxå hem !  så jag var lite tidig hem idag ,
    ett + för mig där (: aa de va nog hela kvällen väldigt mkt förkortat ...
    jaa och nu sitter jag här och är väligt kall om mina kinder  ! :S
    JUUUSTE ! måste berätta en sak, jag har ju alltid velat ha en navelpiercing,
    och så prata jag med mamma idag, och hon sa att jag fick de iaf jag ville !
    JIPPI trodde jag aldrig om mamma :p haha älskar dej.
    jaa jag har inte så mkt me att berätta
    PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Linnea

vacker man är då xD <3

2009-09-06 @ 23:04:28
URL: http://llinneaekesund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnosarna ;D

2009-09-07 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0