Måndag som alla andra.

  • En måndag som alla andra, jaa och då har en helt vanlig måndag gått igen,
    om de är nån dag jag inte tycker om så är de måndagar, för då har man en hel vecka i skolan framför sig,
    men de är bara att kämpa på ! haha, jaa skolan funka väll bra, får kämpa på i matten som jag inte är så bra i ;S hahha om jag nu är de i något ? :P haha men gör mitt bästa iaf,
    iaf kom precis hem, har varit ute med sofia, micke/tove, micke och max, väldigt trevligt !
    gooa killar de där (: nu får jag ta och skärpa till mig och inte hålla på och skriva så att ingen fattar.
    jaa de va nog min dag, har ju ingen träning förens på onsdag, vilket är lite sköönt, så jag verkligen hinner med skolan, men sen så vill man ju så gärna trääna ! mhm aja sånt är livet :P
    Och sen skulle jag bli jätte tacksam om ni komenterar vad ni vill ha mer av eller mindre av,
    min mobil vill inte riktigt funka så ni kan inte få några bilder, men de kommer jag lovar !
    men som sagt berätta om ni vill att jag skriver något speciellt eller om ni vill att jag bara ska fortsätta som nu, för jag vill få de så roligt som möjigt för er att läsa de jag skriver,
    Så skriv en komentar och tyck till ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPTADERA MER % GGR OM DAGEN ELLER MED & BILDER :D <3

2009-09-08 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0