nej till mobbning.


usch mobbning är verkligen hemskt ! Vi har pratat om de hela dagen idag i skolan..
man känner igen sig väldigt mkt i nätmobbningen, men själv så har jag inte riktigt förstått att de tas som mobbning, jag var väldigt aggresiv på internet, men nu har man mognat lite och liksom orkar inte bry sig om andra, dom får tycka vad dom vill och se ut hur dom vill..Usch för mobbning, no life till er som håller på, de är bara omoget ! ;O
efter skola var de träning som vanligt...sen har jag städat HELA mitt rum, jagä r så duktig jag vet.
sen har inte dagen räckt så mkt längre.. börjar som sagt 9 imorgon och ska då ha origentering hela dagen, eller den slutar vid 12- 1 och då ska jag och sofia till stan, vi har inga pengar men vi kanske tar en fika och kolla på saker för att sen kunna åka in och köpa :D
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0