sjuk.

nej de som inte fick hända , har häänt !!
jag har blivit sjuuuuk :S fast jag tror att jag  blir frisk till imorrn,
jag måste vara de för de är då jag har matcher och träningar ! (:
men tror jag kan spela, har inte varit i skoolan idag iaf !
så denna dag har varit väääldigt seg, men har haft lite sällskap av linnea via msn !
för hon är tyvärr och sjuuk, så jag tycker vi alla säger  till linnea
"krya på dej hjärtat" (: så de blir ingen innebandy träning idag, SYND !
aa gjorde mig iordning och allt för jag skulle kolla på elsas match,
fast då började de spööregna, och då var de inte lika kuul längre :P
så de har varit sova,tv , data dag idag :P vet inte ska kolla på fotbollen som har börja nu.
Sverige damer  de får vi inte missa, jaa min dag har ju inte varit så jätte rolig,
så har inte alla mkt att berätta faktiskt, ska upp 8 imorgon JIPPI :P haha
aja slänger in nån bild !
PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0