svar på alla frågor.

1. vad är de bästa du vet ?
Svar: De bästa jag vet är mina vänner.

2. vem/vad betyder mest i ditt liv ?
Svar: min familj.

3. vem deleade du din första kyss med ?
Svar: vet inte om du menar kyss eller hångel, men mitt första hångel vet jag inte men första kyss var nog simon.

4. vrf drack och rökte du, eller du kanske gör de frf ?
Svar: Som sagt alla har/kommer testa att röka och dricka, och jag kanske gjorde de lite tidigt och de vet jag, men jag håller absolut inte på med sånt nu, jag satsar på mina sporter så mkt, och när jag höll på med de där mådde jag inte så bra, but now i´m happy (:

5. vad änvänder du för smink ?
Svar: jag använder svart kajal (flyttande) och foundation från maxfactor, och sen en till foundation (dream matte mousse) och sen så använder jag ett miralpuder ifrån Loréal paris. Sen har vi en till väldigt väldigt billig foundation men den funkar bra,  det är H&M´s egna. Sen till rouge, där använder jag bronzing brush by H&M (fint glitrand) i grunden av den använer jag en anna rouge ifrån H&M, och till slut har vi mascara , har många olika men gillar absolut märket 2000 calorie dramatic look ifrån maxfactor . de va allt  (:

6. vilka och hur många syskon har du ?
Svar: En lillasyster, som heter elsa, och sen har jag em halv syster, som heter pernilla .

7. vrf är du så snygg, och vrf har du så fina kläder ?
Svar: jag håller inte riktigt med om de där med att jag är snygg, men men hur jag kan ha så fina kläder, ? dom är inte mer speciella än era, jag läser mkt modetidningar försöker hänga med lite i modevärlden,

8. vem är din bästavän om du bara fick välja en ?
Svar: Jag har så många vänner som verkligen hjälper mig och stöttar mig, och alla betyder verkligen sjukt mkt, ! Men sofia, helena och linnea är nog dom som betyder allra mest !

9. Älskar du mig Ellen ?
Svar: jupp, jag älskar dej amanda! (:

10. är du oskuld ?
Svar: jaa de är jag ? (a)

11. har du förlorat någon vän och gått över till andra isf vilka ?
Svar: jag har förlorat många vänner, men inte för att vi har bråkat utan för att man helt enkelt har glidit ifrån varandra, och så har man självklart hittat andra vänner.

12. har du någon idol (inte inom sporten) ?
Svar: när de gäller kändisar så tycker jag väldigt mkt om Paris hilton, Lindsay Lohan, mary-kate och ashley olsen , alla dom brukar bära väldigt fina kläder. och har gjort bra filmer.

13. vem /vilka va du mest med på mellanstadiet ?
 Svar: På mellansradiet var jag mest med , maja, erika, julia, emma, linnea.

14. asså går du bara på utseendet asså på vänner ?
Svar: jag går absolut inte på utseende när de gäller vänner, jag vet jag har fått dom sötaste , men jag skulle älska dom PRECIS lika mkt om dom var fula, eller så ! så NEJ NEJ NEJ på den frågan.
15. vad har du för bh storlek ?
Svar: stor 70B och 70-75C

16. vad tycker du själv att du har för stil? asså typ fjortis/emo.. (inte för att du är emo men ett exempel)..
Svar: Haha jag tycker själv inte att jag har fjortis eller emo stil, men de får ni alla tolka som ni vill, men själv så tycker jag att jag har en helt normal stil som dom flesta har ! (:
17. Hur många gånger har du färgat håret ?
Svar: oj har tappat räkningen för länge sen ! x)
18. Har du nån på G?
Svar: nej jag har inge på G  direkt , men de finns några söta killar (:

Hoppas ni blev nöjda med svaren annars är de bara att fråga igen !


Kommentarer
Postat av: Emma W

Bra svar!

2009-09-06 @ 14:00:16
Postat av: Hannah

Var du inte med Sofia,Linnea å Helle på melanstadiet? <3

2009-09-06 @ 14:06:05
Postat av: Ellen.

joo de va jag, men i början vara jag med maja erika, julia och linnea, men i slutat 5-6 började jag vara med helena, sofia, och linnea (:

2009-09-06 @ 15:51:06
Postat av: HAHA

70-75 C?

2009-09-06 @ 17:33:30
Postat av: Anonym

jaaa ? :S

2009-09-06 @ 21:08:16
Postat av: Anonym

vet dina föräldrar att du har druckit / rökt ? (.

2009-09-07 @ 19:30:40
Postat av: Ellen.

oh ja, jag har berättat allt för dom nu när jag har slutat, óch sen medans jag höll på med alla dumheter så kom dom på mig, men jag har börjat förstå att man kommer längst med ärlighet ! (:

2009-09-07 @ 21:42:38
Postat av: Sofia D

har du nått roligt minnen med nån av dina gamla kompisar i mellanstadiet?

2009-09-11 @ 18:06:44
Postat av: Sofia D

har du nått roligt minnen med nån av dina gamla kompisar i mellanstadiet?

2009-09-11 @ 18:06:55
Postat av: Ellen.

Haha, aa jag har jätte många minnen med mina gammla kompisar som kommer att hänga med hela livet, genom foton, och filmer, (:

2009-09-12 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0