träning.

o´h har tränat i tre timmar idag, så jobbigt,
eller själva träningen var inte jobbig för vi öva på fasta situationer,
men de gick verkligen inge bra för mig :S är så trött i mina ben ..
och jag "hatar" sofia för att hon har fått köpt massa kläder idag,
fast jag får ju självklart låna dom ! JIPPI ,
sen på tisdag kanske jag och sofia ska till stan, inte riktigt färdigt planerat .
haha men iaf x)
har inte så mkt att berätta, tycker att denna helg har blivit riktigt lyckad ! :)

de jag har på mig nu . (har inte haft de ute) lite myyyys ! :)

Kommentarer
Postat av: amira äger! XD

Kan du inte ha frågestund igen? Det e såå himla kul!

2009-09-28 @ 20:25:03
Postat av: Ellen.

joo visst hade tänkt att ha de faktiskt ! (:

2009-09-28 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0