uppdatering..

  • oj väldigt väldigt dålig uppdatering ifrån mig nu ! fy på mig jag vet ;S
    har fått önskemål om mer uppdatering varje dag, och flera bilder, jag ska jobba på de !
    vill att de ska vara kul för er med såklart (:
    jag ska göra så många inlägg om dagen jag kan, men jag som alla andra ungdomar,
    är ute med kompisar, pluggar och spelar fotboll och innebandy, men sla göra så gott jag kan,
    men blir ju inga när jag går i skolan, men kanske när jag kommer hem på dagen och flera på kvällen ?
    och de där med bilder vet jag är lite siochsådär , mobilen funkar ju inte att ladda över bilderna på
    TRIST ! så har lite bild brist , men ska lägga in mer bilder självklart !
    hur som helt förlåt, till min dag, idag vanligt dag i skolan, helt okej dag !
    sen kom jag hem, åt lite och kolla på tv med min lillasyster, ska på fotboll snart,
    sitter och har ångest för mitt rum, de är verkligen stökigt, men de får vänta !
    juste jag ska färga mitt lilla hår brunt, och skaffa hårförlägning ! ska bli en kul förändring,
    tröttnar alltid på mig själv , håhå ?
    jaa inte så mkt mer att berätta faktiskt, slänger in ett till fint inlägg ikvääll.

    Älskar er !

    Älskar dej malin.

Kommentarer
Postat av: Emma

heej :D



kan du inte lägga ut en bild på ditt nya

hår sen :P det vore kul att se <3

2009-09-10 @ 19:14:54
Postat av: Ellen.

joo självklart, men jag har inte gjort de än,

men bild kommer så fort jag har gjort det.

du menar väll sen när jag har fått brunt hår ? (:

gör allt för er ! :D

kisses.

2009-09-10 @ 20:17:28
Postat av: Anonym

joo självklart, men jag har inte gjort de än,

men bild kommer så fort jag har gjort det.

du menar väll sen när jag har fått brunt hår ? (:

gör allt för er ! :D

kisses.

2009-09-10 @ 20:18:37
Postat av: Malin

SAknar diig med älsk! hihi, repiterar.. måste få se det hår sen <3<3 =D

2009-09-11 @ 21:18:35
URL: http://annergren.blogg.se/
Postat av: Emma

aa, när du har fått brunt hår :D <3

2009-09-12 @ 15:06:19
Postat av: Ellen.

aa de kommer så fort jag har gjort de,

vet inte när de blir, är så mkt just nu,

men hoppas på så fort som mööjligt ! :) <3

2009-09-13 @ 21:54:44
Postat av: Emma

okeej :D vad bra!! <3

2009-09-16 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0