vad ska jag skriva ?

Nu sitter jag här med linnea, och gör verkligen INGENTING,
och vi ska nog ta och leka fram en riktigt bra film och krypa ner i min säng och kolla på den !
jag vet de låter jätte mysigt, och jag vet att du vill vara med, men vem vet,
ni kanske får vara med nästa gång, men bara om ni komenterar ! (:
och sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, joo juste, skulle ju skriva om unal
enligt hnm, vet inte riktigt vad jag ska skriva om hnm, han är en kille jag träffa i göteborg på gothia,
en riktig go kille  ? :P haha som tänker söka till idol för han sjunger jätte bra !! x)
jaa och när han va liten hade han byxorna JÄTTE långt uppe, haha,
jaa och han har inte comviq vilket suuuger, så skaffa de ! (:
jaa han är väldigt söt på alla sätt helt enkelt , är du nööjd nu ? :P håhå
jaa och imorgon är det match, och tror jag ska vara med emma efter den ?
får se, får prata mer med henne imorgon ;D
FILM STUND NU !
Pussen.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

det är klart vi ska vara med varanddra <3

Puss

2009-09-05 @ 23:22:07
Postat av: Anonym



sexy ;D

2009-09-07 @ 15:08:26
Postat av: anonym

kollar du på några modehemsidor på nätet? Isåfall vilka?

2009-09-14 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0